Isnin, 19 Januari 2009

Pemuda Pakatan Rakyat konvoi ke Cameron Highland

sehari selepas kemenangan Pakatan Rakyat di Kuala Terengganu,Pemuda Pakatan Rakyat bahagian Gopeng pula meraihkan kemenangan selepas berjaya mengadakan konvoi bermotor bersama-sama yang dirasmikan oleh YB Dr.Lee Boon Chye,ahli Parlimen Gopeng.

Mengikut timbalan ketua program ni,saudara Tommy(PKR),lebih 80buah motor mengikuti program ni,yang terdiri daripada Pemuda Pas,Angkatan Muda KeADILan dan Pemuda DAP bahagian Gopeng.Ini adalah program pertama Pemuda Pakatan Rakyat dalam tahun 2009 ni.

Walaupun aku,Ali,n Naim tak dapat menyertai program ni dari awal kerana bertolak dari K.T'ganu agak lewat,tetapi kami dapat berkonvoi turun dari Cameron bersama-sama.

Sebelum peserta2 konvoi bergerak untuk turun,mereka sempat melawati pejabat PKR cawangan Bukit Raja yang baru sebulan dirasmikan.Ketua PKR Bahagian Cameron Highland dan ahli jawatankuasanya menyambut mereka setibanya mereka di Pejabat PKR Cawangan Bukit Raja tersebut.

setelah 30minit berada di pejabat baru tu,peserta mula bergerak turun.Pada pukul 7mlm,kami semua sampai di Simpang Pulai,Ipoh.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan